Παρουσιάσεις

ΟΜΙΛΙΕΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΤΕΛΕΤΩΝ 03/09

 

“Collaboration and the fear of losing oneself”  Dr. Agueda Gras-Velazquez, Science Programme Manager | Scientix
Project Manager EUN Partnership Κεντρική ομιλία
“ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ STEM: Modeling our world”

Eugenia Koleza

Prof. Math. Education Depart of Primary Education- University of Patras

Δρ. Σοφοκλής Σωτηρίου

ΑΝΟΙΚΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Αβραάμ Χατζόπουλος, Μιχαήλ Παπουτσιδάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης και Σαράντος Ψυχάρης:

Ανάπτυξη ρομποτικής πλατφόρμας χαμηλού κόστους, βασισμένη στην αξιοποίηση των ευρημάτων έρευνας δράσης για την εκπαίδευση STEM και την Εκπαιδευτική Ρομποτική

Ψυχάρης Σαράντος, Καλοβρέκτης Κωνσταντίνος ,Κοτζαμπασάκη Ευαγγελία, Ιατρού Παρασκευή , Μοσχονησιώτης Στυλιανός , Παλιούρας Αριστείδης, Σταυρόπουλος Πολύδωρος , Μουρκάκος Παναγιώτης

Υπολογιστική Παιδαγωγική: Μια πρόταση εισαγωγής του STEM στην εκπαίδευση για την Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας και την Παιδαγωγική επάρκεια στις Επιστήμες των Μηχανικών και τις Θετικές Επιστήμες

Στέφανος Τσιτσιμπάσης

Εκπαιδευτική  Ρομποτική Πλατφόρμα Ανοιχτών Τεχνολογιών

ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ CERN

Χριστίνα Κουρκουμέλη, Καθηγήτρια ΕΚΠΑ, Δέσποινα
Χατζηφωτιάδου, ερευνήτρια
INFN  Ομιλία και εικονική επίσκεψη στο μεγαλύτερο
ερευνητικό κέντρο του κόσμου. Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών
και το CERN.

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΝΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ
ΚΑΣΟΥΤΑΣ, AΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΟΥ &
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΟΚΚΟΤΑΣ: Διδάσκοντας Αστρονομία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Πλαίσιο του Ερευνητικού Προγράμματος STEM4you
Μάιπας Σωτήριος, Νόννη Αφροδίτη, Πολίτη Αικατερίνη, Sarlanis
Helen, Καβαντζάς Νικόλαος

Γεωμετρία Fractal: Εκπαιδευτική και τεχνολογική καινοτομία από τη σχολική αίθουσα έως την έρευνα για τον καρκίνο – Παράδειγμα εφαρμογής στον καρκίνο του μαστού.

Ενέα Μέλε,Χαράλαμπος Ηλίας, Ιωάννης Κουτσουμπής, Αφροδίτη Κτενά, Χρήστος Μανασής, Χρήστος Τατσιόπουλος, Άννα Τατσιοπούλου, Ηλίας Κωνστάντος

Παιχνιδοποιημένη εφαρμογή για χρήστες ηλεκτρικής ενέργειας

ΑΣΤΡΙΝΟΣ ΤΣΟΥΤΣΟΥΔΑΚΗΣ:

Κατασκευή “ανεμογεννήτριας” που εκμεταλλεύεται το φαινόμενο Magnus (Ρότορες Flettner)

Σεραφείμ Τσούκος, Αλέξανδρος Κατέρης, Παναγιώτης Λάζος, Παύλος Τζαμαλής και Αθανάσιος Βελέντζας:Διερεύνηση της Δυνατότητας Χρήσης Έξυπνων Κινητών
Συσκευών στη Διδακτική Πράξη. Η Περίπτωση της Αξιοποίησης του Αισθητήρα
Επιτάχυνσης.

ΟΜΙΛΙΕΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΤΕΛΕΤΩΝ 04/09

Ανουσάκη Γεωργία και Αναγνωστάκης Σίμος: Διερεύνηση εφαρμογής τρισδιάστατης εκτύπωσης και υλικών χαμηλού κόστους σε σενάρια Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση

Παναγιώτης Πετρίδης

Μέτρηση του π στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΑΤΟΣ, ΛΙΑ ΓΑΛΑΝΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΣΚΟΡΔΟΥΛΗΣ και ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΟΣ:

Ανάπτυξη διδακτικού σεναρίου με χρήση Τηλεπισκόπησης, Γεωπληροφορικής και Τρισδιάστατης Εκτύπωσης βασισμένη στο πεδίο STEM.

Χαρά Σιμιτζή, Εύα Λέφα

Όταν η Επιστήμη συνάντησε την Τέχνη… στα χρώματα

Βασίλης Νούσης

Μοντελοποίηση της Απλής Αρμονικής Ταλάντωσης με το Λογισμικό Ανάλυσης Βίντεο Tracker

Νικόλαος Παναγιωτίδης:

Σύγχρονες Ηλεκτρονικές και Μαθηματικές Μέθοδοι στην Υπηρεσία του Εργαστηρίου ΦΕ.

Ελένη Κάτανα και Κατερίνα Σάλτα:

Εργαστηριακές Ασκήσεις STEM: Βιολογία, Χημεία και Τεχνολογία Προϊόντων Καθαρισμού

Γεώργιος Μυλωνάς, Χρυσάνθη Τζιωρτζιώτη, Παύλος
Κουλούρης, Ευαγγελία Μπουφαρδέα, Δημήτριος Αμαξηλάτης, Lidia Pocero και
Στέλιος Τσαμπάς:

Πράσινη ευαισθητοποίηση στην πράξη: εφαρμογές του έργου GAIA στην Ελλάδα

Θεόδωρος Πιερράτος, Μαρία Τσακίρη, Αναστασία
Γκιγκούδη & Αθανάσιος Καρούτης:

Παίζοντας με τις Φυσικές Επιστήμες: Εκθέτοντας
Μαθητές σε Προβλήματα Προσανατολισμένης
Διερεύνησης σε Περιβάλλον Άτυπης Εκπαίδευσης.

Ρούγγος Γιώργος, Καπιωτάς Μιχαήλ:

Πιλοτικό πρόγραμμα «Πειράματα STEM σε μικρούς επιστήμονες»

Παναγιώτης Στασινάκης, Κατερίνα Γιώτη:

Ρομποτική στη Βιολογία: χρήση Arduino στα μαθήματα της Βιολογίας Λυκείου.

Κατερίνα Γιώτη , Παναγιώτης Στασινάκης:

Διδασκαλία εμμηνορυσιακού κύκλου με τη χρήση εκπαιδευτικού animation και φύλλου εργασίας στη Βιολογία Α΄ Λυκείου.

Μ.Παρασκευάς, Επικ. Καθ. υπεύθυνος Εθνικής
Υπηρεσίας Υποστήριξης eTwinning, ΙΤΥΕ
«Διόφαντος»

«Στρατηγική  και δράσεις του eTwinning για την καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων στην ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα»,


Δρ Φιόρη – Αναστασία Μεταλληνού, Εθνικό
Αστεροσκοπείο Αθηνών

Ηχητική αναπαράσταση Μαγνητικών Καταιγίδων: χρήση του ήχου στην διδασκαλία φυσικών επιστημών.

Δρ Γιώργος Φανουράκης, Διευθυντής Ερευνών στο Ινστιτούτο Πυρηνικής και
Σωματιδιακής Φυσικής και Υπεύθυνος Εκπαίδευσης του ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος».

«Εκπαιδευτικά προγράμματα – επισκέψεις στο Δημόκριτο για τη Δημοτική και Μέση εκπαίδευση».

Νίκος Τράκας Καθηγητής ΣΕΜΦΕ/ΕΜΠ

Master Classes in Particle Physics Προχωρημένα Μαθήματα Φυσικής Σωματιδίων για
Μαθητές (και Καθηγητές) Λυκείου.

Καινοτόμες Δράσεις & Σύγχρονες Μεθοδολογίες στα Προγράμματα του Ιδρύματος
Ευγενίδου.

 Δέσποινα Μητροπούλου
Δράσεις STEM του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών

Ζ. Σμυρναίου – ΕΚΠΑ

Improving knowledge and skills of young people in STEM  – Qualitative &  Quantitative approach.

ΟΜΙΛΙΕΣ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ 03/09

Φανή Καραολή

Παιχνιδοποίηση στην Εκπαίδευση

Μαρίνα Σταμάτη

Βαθμός Ενσωμάτωσης των Τ.Π.Ε. στη Σύγχρονη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η Περίπτωση της Νήσου Λέσβου.

Έλενα Ελληνιάδου, Φανή Καραολή, Τίνα Νάντσου:

Παίζοντας με τα Πρωτόνια

Γρίλλια Ρωμαλέα Μαρία, Πασαλίδου Χριστίνα:

Η Ανακύκλωση με Αξιοποίηση της Κινητής
Επαυξημένης Πραγματικότητας

 Σπύρος Σπύρου και Σωτήρης Γεωργίου:

Παραγωγή και αξιολόγηση εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για τον εμπλουτισμό σχολικού εγχειριδίου

Ιωσηφίδου Μαρία

Thymio το Ρομποτάκι: Προγραμματισμός και Ρομποτική στις πρώτες τάξεις του
Δημοτικού

Ράνια Λάμπου:

Δημιουργικά πειράματα με τον κόσμο των σωματιδίων

Βασίλης Παλίλης, Αναστασία Ζούμπλιου

H JavaScript βιβλιοθήκη p5.js ως STEM εργαλείο

Β, Κατσούρος, Σ.Σωτηρίου:

STEAM learning using a web-based workbench of music science interactive
activities

Κατερίνα Γλέζου:

Αξιοποιώντας Συστήματα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στη διδακτική πράξη

Μιχάλης Μπακάλογλου, Άννα Κουμαρά

Χρήση Τεχνικών Αφήγησης στην Προετοιμασία μαθητών Δημοτικού για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής W.R.O.

Ιωάννης Λεύκος και Χριστίνα Λούστα:

STEMigrants.eu: Ένα δικτυακό αποθετήριο δραστηριοτήτων STEM για την
ένταξη και την εκπαίδευση προσφύγων και μεταναστών μαθητών – Πιλοτική
έρευνα

ΟΜΙΛΙΕΣ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ 04/09

Κωνσταντίνος Κορρές:

Το υπολογιστικό πείραμα με τη βοήθεια γνωστικών εργαλείων σε ανακαλυπτικές
και κατασκευαστικές προσεγγίσεις STEM

Γιάννης Νικολόπουλος, Κ. Στεφανίδης:

The Contribution of Astronomy to the Development of Science

Αγαθή Μίχου και Φωτεινή Συλιγάρδου:

Playing with Protons: Σχεδιάζοντας ένα ταξίδι στο Διάστημα με δραστηριότητες STEM στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Αδαμαντία Στάμου

RoboPathFinder: Η εκπαίδευση STEAM στην πράξη

Κόκκινος Θωμάς, Μόκα Αποστολία, Ξενάκης Απόστολος, Παπαστεργίου Γεώργιος

Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Εφαρμογή Διδακτικών Δραστηριοτήτων Μαθηματικών και Φυσικής στο Γυμνάσιο με Χρήση Ρομποτικής και Διδακτικές STEM

Νούλας Γιώργος, Καπρούλιας Σωτήρης, Παπαϊωάννου Μαρία

Μελέτη κίνησης με φωτοπύλες Arduino και το πρόγραμμα Tracker

Δημήτριος Ματθές , Αντώνιος Μαγουλάς:

Ένας απλός και γρήγορος αλγόριθμος για την αποκοπή γραμμών στο Scratch

Ηλίας Σπανός, Νικόλαος Διαμαντόπουλος:

Εμπλουτισμός των Μαθημάτων Φυσικής και Μαθηματικών με την Χρήση του LEGO Mindstorms EV3

Μαρώση Νέλλη, Γκιόλμας Αριστοτέλης, Σκορδούλης Κωνσταντίνος, Μαυρικάκη
Ευαγγελία, Γαλάνη Αποστολία

Κατασκευή και Διδακτική Αξιοποίηση του Hydrobot από Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς, στο Πλαίσιο μιας Εκπαίδευσης STEM με Στόχο τον Επιστημονικό Γραμματισμό.

Κωνσταντίνος Δημάκος, Αριστοτέλης Γκιόλμας, Μαργαρίτα Αγγελίδου,

Design and Implementation of an Arduino-based artifact by school students, for the measurement of atmospheric pollutants. Researching the Learning and the Environmental stances’ outcomes.

Μαρίνα Τομαρά, Δημήτρης Γκούσκος

A case study: Visualizing Coulomb Forces with the aid of Augmented Reality

Αναστασιάδου Σοφία, Τρυφέρη Βικτωρία, Τσερκίντζελη Γεωργία, Σοϊλεμές Ανδρέας

Μετεωρολογία – Κλιματική Αλλαγή Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα STEM

Κοτσιφάκος Δημήτριος, Δουληγέρης Χρήστος

Οργάνωση συστήματος απεικόνισης και σχεδιασμού μορφών με χρήση λογισμικών ανοιχτού κώδικα για το 4ο έτος Μαθητείας.

Στέλιος Αξαρλής Ηλίας Καλαμπόκης, , Ηρώ Κολιάκου

Εκπαίδευση STEM για υπεύθυνους πολίτες του μέλλοντος: Διήμερο πρόγραμμα στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Νικος Τζιμόπουλος:

Ελεύθερο και Ανοιχτό Λογισμικό στα σχολεία του Αιγαίου

Κοντούλα Μαρία, Ιωάννης Κουρούς

Διδάσκοντας Γεωγραφία στο Γυμνάσιο με την χρήση τρισδιάστατο εκτυπωτή