ΟΜΙΛΙΕΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΤΕΛΕΤΩΝ 03/09
“Collaboration and the fear of losing oneself” Dr. Agueda Gras-Velazquez, Science Programme Manager | Scientix Project Manager EUN Partnership Κεντρική ομιλία |
“ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ STEM: Modeling our world”
Eugenia Koleza Prof. Math. Education Depart of Primary Education- University of Patras |
Δρ. Σοφοκλής Σωτηρίου |
Αβραάμ Χατζόπουλος, Μιχαήλ Παπουτσιδάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης και Σαράντος Ψυχάρης:
Ψυχάρης Σαράντος, Καλοβρέκτης Κωνσταντίνος ,Κοτζαμπασάκη Ευαγγελία, Ιατρού Παρασκευή , Μοσχονησιώτης Στυλιανός , Παλιούρας Αριστείδης, Σταυρόπουλος Πολύδωρος , Μουρκάκος Παναγιώτης
|
Στέφανος Τσιτσιμπάσης
Εκπαιδευτική Ρομποτική Πλατφόρμα Ανοιχτών Τεχνολογιών |
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ CERN
Χριστίνα Κουρκουμέλη, Καθηγήτρια ΕΚΠΑ, Δέσποινα |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΝΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΣΟΥΤΑΣ, AΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΟΥ & ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΟΚΚΟΤΑΣ: Διδάσκοντας Αστρονομία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Πλαίσιο του Ερευνητικού Προγράμματος STEM4you |
Μάιπας Σωτήριος, Νόννη Αφροδίτη, Πολίτη Αικατερίνη, Sarlanis
Helen, Καβαντζάς Νικόλαος
|
Ενέα Μέλε,Χαράλαμπος Ηλίας, Ιωάννης Κουτσουμπής, Αφροδίτη Κτενά, Χρήστος Μανασής, Χρήστος Τατσιόπουλος, Άννα Τατσιοπούλου, Ηλίας Κωνστάντος |
ΑΣΤΡΙΝΟΣ ΤΣΟΥΤΣΟΥΔΑΚΗΣ:
Κατασκευή “ανεμογεννήτριας” που εκμεταλλεύεται το φαινόμενο Magnus (Ρότορες Flettner) |
Σεραφείμ Τσούκος, Αλέξανδρος Κατέρης, Παναγιώτης Λάζος, Παύλος Τζαμαλής και Αθανάσιος Βελέντζας:Διερεύνηση της Δυνατότητας Χρήσης Έξυπνων Κινητών Συσκευών στη Διδακτική Πράξη. Η Περίπτωση της Αξιοποίησης του Αισθητήρα Επιτάχυνσης. |
ΟΜΙΛΙΕΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΤΕΛΕΤΩΝ 04/09
Ανουσάκη Γεωργία και Αναγνωστάκης Σίμος: Διερεύνηση εφαρμογής τρισδιάστατης εκτύπωσης και υλικών χαμηλού κόστους σε σενάρια Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Παναγιώτης Πετρίδης |
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΑΤΟΣ, ΛΙΑ ΓΑΛΑΝΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
Χαρά Σιμιτζή, Εύα Λέφα |
Βασίλης Νούσης Μοντελοποίηση της Απλής Αρμονικής Ταλάντωσης με το Λογισμικό Ανάλυσης Βίντεο Tracker |
Νικόλαος Παναγιωτίδης: Σύγχρονες Ηλεκτρονικές και Μαθηματικές Μέθοδοι στην Υπηρεσία του Εργαστηρίου ΦΕ. |
Ελένη Κάτανα και Κατερίνα Σάλτα: Εργαστηριακές Ασκήσεις STEM: Βιολογία, Χημεία και Τεχνολογία Προϊόντων Καθαρισμού |
Γεώργιος Μυλωνάς, Χρυσάνθη Τζιωρτζιώτη, Παύλος Πράσινη ευαισθητοποίηση στην πράξη: εφαρμογές του έργου GAIA στην Ελλάδα |
Θεόδωρος Πιερράτος, Μαρία Τσακίρη, Αναστασία |
Ρούγγος Γιώργος, Καπιωτάς Μιχαήλ:
|
Παναγιώτης Στασινάκης, Κατερίνα Γιώτη: Ρομποτική στη Βιολογία: χρήση Arduino στα μαθήματα της Βιολογίας Λυκείου. |
Κατερίνα Γιώτη , Παναγιώτης Στασινάκης: |
Μ.Παρασκευάς, Επικ. Καθ. υπεύθυνος Εθνικής «Στρατηγική και δράσεις του eTwinning για την καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων στην ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα», Δρ Φιόρη – Αναστασία Μεταλληνού, Εθνικό Ηχητική αναπαράσταση Μαγνητικών Καταιγίδων: χρήση του ήχου στην διδασκαλία φυσικών επιστημών. |
Δρ Γιώργος Φανουράκης, Διευθυντής Ερευνών στο Ινστιτούτο Πυρηνικής και «Εκπαιδευτικά προγράμματα – επισκέψεις στο Δημόκριτο για τη Δημοτική και Μέση εκπαίδευση». |
Νίκος Τράκας Καθηγητής ΣΕΜΦΕ/ΕΜΠ Master Classes in Particle Physics Προχωρημένα Μαθήματα Φυσικής Σωματιδίων για |
Καινοτόμες Δράσεις & Σύγχρονες Μεθοδολογίες στα Προγράμματα του Ιδρύματος |
Δέσποινα Μητροπούλου |
Ζ. Σμυρναίου – ΕΚΠΑ Improving knowledge and skills of young people in STEM – Qualitative & Quantitative approach. |
ΟΜΙΛΙΕΣ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ 03/09
Φανή Καραολή |
Μαρίνα Σταμάτη
Βαθμός Ενσωμάτωσης των Τ.Π.Ε. στη Σύγχρονη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η Περίπτωση της Νήσου Λέσβου. |
Έλενα Ελληνιάδου, Φανή Καραολή, Τίνα Νάντσου: |
Γρίλλια Ρωμαλέα Μαρία, Πασαλίδου Χριστίνα:
Η Ανακύκλωση με Αξιοποίηση της Κινητής |
Σπύρος Σπύρου και Σωτήρης Γεωργίου: |
Ιωσηφίδου Μαρία
Thymio το Ρομποτάκι: Προγραμματισμός και Ρομποτική στις πρώτες τάξεις του |
Ράνια Λάμπου:
Δημιουργικά πειράματα με τον κόσμο των σωματιδίων |
Βασίλης Παλίλης, Αναστασία Ζούμπλιου |
Β, Κατσούρος, Σ.Σωτηρίου:
STEAM learning using a web-based workbench of music science interactive |
Κατερίνα Γλέζου:
Αξιοποιώντας Συστήματα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στη διδακτική πράξη |
Μιχάλης Μπακάλογλου, Άννα Κουμαρά |
Ιωάννης Λεύκος και Χριστίνα Λούστα: |
ΟΜΙΛΙΕΣ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ 04/09
Κωνσταντίνος Κορρές: |
Γιάννης Νικολόπουλος, Κ. Στεφανίδης: |
Αγαθή Μίχου και Φωτεινή Συλιγάρδου: |
Αδαμαντία Στάμου |
Κόκκινος Θωμάς, Μόκα Αποστολία, Ξενάκης Απόστολος, Παπαστεργίου Γεώργιος |
Νούλας Γιώργος, Καπρούλιας Σωτήρης, Παπαϊωάννου Μαρία
Μελέτη κίνησης με φωτοπύλες Arduino και το πρόγραμμα Tracker |
Δημήτριος Ματθές , Αντώνιος Μαγουλάς: Ένας απλός και γρήγορος αλγόριθμος για την αποκοπή γραμμών στο Scratch |
Ηλίας Σπανός, Νικόλαος Διαμαντόπουλος: Εμπλουτισμός των Μαθημάτων Φυσικής και Μαθηματικών με την Χρήση του LEGO Mindstorms EV3 |
Μαρώση Νέλλη, Γκιόλμας Αριστοτέλης, Σκορδούλης Κωνσταντίνος, Μαυρικάκη
Ευαγγελία, Γαλάνη Αποστολία
|
Κωνσταντίνος Δημάκος, Αριστοτέλης Γκιόλμας, Μαργαρίτα Αγγελίδου,
|
Μαρίνα Τομαρά, Δημήτρης Γκούσκος A case study: Visualizing Coulomb Forces with the aid of Augmented Reality |
Αναστασιάδου Σοφία, Τρυφέρη Βικτωρία, Τσερκίντζελη Γεωργία, Σοϊλεμές Ανδρέας
Μετεωρολογία – Κλιματική Αλλαγή Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα STEM |
Κοτσιφάκος Δημήτριος, Δουληγέρης Χρήστος
|
Στέλιος Αξαρλής Ηλίας Καλαμπόκης, , Ηρώ Κολιάκου |
Νικος Τζιμόπουλος:
Ελεύθερο και Ανοιχτό Λογισμικό στα σχολεία του Αιγαίου Κοντούλα Μαρία, Ιωάννης Κουρούς
Διδάσκοντας Γεωγραφία στο Γυμνάσιο με την χρήση τρισδιάστατο εκτυπωτή |