Χρήση Τεχνικών Αφήγησης στην Προετοιμασία μαθητών Δημοτικού για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής W.R.O.

Michael Bacaloglou

Anna Koumara

Χρήση Τεχνικών Αφήγησης στην Προετοιμασία μαθητών Δημοτικού για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής W.R.O.

Στην προετοιμασία τριών τετραμελών τμημάτων του Δημοτικού Σχολείου του Κολλεγίου Ανατόλια στη Θεσσαλονίκη για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής WRO Hellas με θέμα τον εποικισμό του Άρη, εντάχθηκε
μια εκπαιδευτική εφαρμογή μαθήματος Δημιουργικής Γραφής. Οι μαθητές κλήθηκαν να γράψουν ένα σύντομο κείμενο, μέσα από την οπτική γωνία ενός μέλους της αποστολής των πρώτων εποίκων, μετά από συζήτηση που είχε προηγηθεί για τα χαρακτηριστικά του πλανήτη και τις ανάγκες των αστροναυτών. Στόχος ήταν οι μαθητές να κατανοήσουν την αποστολή που είχαν να φέρουν εις πέρας, να ενεργοποιηθούν και να κινητοποιηθούν,
συμμετέχοντας ενεργά στις αποφάσεις για την κατασκευή της βάσης και τους αυτοματισμούς που θα δημιουργούσαν με χρήση του LEGO WeDo και του Scratch και θα παρουσίαζαν στους κριτές. Έτσι, ένα κλασικό μάθημα STEM μετατράπηκε σε STEAM, χρησιμοποιώντας δραστηριότητες προσανατολισμένης διερεύνησης, ενθαρρύνοντας τη δημιουργικότητα και τη φαντασία των μαθητών, δίνοντας της δυνατότητα στον εκπαιδευτή να καθοδηγήσει τα παιδιά προς επιδιωκόμενα μονοπάτια, επικαλούμενος την ιστορία που είχε επινοηθεί.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *