Πιλοτικό πρόγραμμα «Πειράματα STEM σε μικρούς επιστήμονες»
Η STEM εκπαίδευση, δηλαδή η εκπαίδευση θετικών επιστημών είναι ένα θέμα που θα απασχολήσει αρκετά στα επόμενα χρόνια την επιστημονική κοινότητα δεδομένου ότι η διάχυσή της σε ορισμένες αναπτυγμένες χώρες έχει φτάσει ήδη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και φυσικά καλύπτει όλες τις βαθμίδες έως την ανώτατη. Στο συγκεκριμένο άρθρο θα γίνει μία προσπάθεια προσέγγισης του θέματος της επικοινωνίας των φορέων της
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως είναι τα Εργαστηριακά κέντρα Φυσικών Επιστημών – Ε.Κ.Φ.Ε με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσα από το πιλοτικό πρόγραμμα «Πειράματα
STEM σε μικρούς επιστήμονες» εγκεκριμένο από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής – Ι.Ε.Π.