Διερευνητική μάθηση στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: GoLab/NextLab – Εργαλεία για τη συγγραφή διερευνητικών σεναρίων

Ημερομηνία/Ώρα
Date(s) - 03/09/2018
16:30 - 18:00

Κατηγορίες


Playing with Protons:  Ένα ταξίδι στον κόσμο των ατόμων με χρήση της πλατφόρμας Go-Lab και του μικροελεγκτή Arduino

  Ιωάννης Λεύκος, Ευγενία Κυπριώτη and Παναγιώτης Κανύχης

Χρειάζεται να φέρετε τον φορητό σας υπολογιστή για αυτό το εργαστήριο

Αίθουσα: (Αίθουσα Τηλεδιάσκεψης 2 – Βιβλιοθήκη) – Τρίτη 04/09/2018  16:30-18:00

Οι συμμετέχοντες στο εργαστήριο αυτό θα καθοδηγηθούν στην εγγραφή τους στη δικτυακή πύλη του Go-Lab / Next-Lab και θα γνωρίσουν τις βασικές δυνατότητες που παρέχονται για τους εκπαιδευτικούς.
Επιπλέον, στο εργαστήριο αυτό θα παρουσιαστούν μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα ο “κύκλος της διερεύνησης” του Go-Lab, οι εφαρμογές (apps) και τα διαδικτυακά εργαστήρια, όπως αυτά ενσωματώνονται σ ένα ενιαίο σύνολο μέσα στους Χώρους Διερευνητικής Μάθησης (ΧΔΜ/ILS).
Ιδιαίτερη έμφαση θα υπάρχει στις εφαρμογές (apps), τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και ο τρόπος εκμετάλλευσής τους στη συγγραφή διδακτικών σεναρίων στους ΧΔΜ.

Το ευρωπαϊκό έργο Go-lab/Next-lab, προσφέρει ένα διαδικτυακό περιβάλλον συγγραφής διερευνητικών σεναρίων όπου οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συνθέσουν και να υλοποιήσουν μια διδακτική προσέγγιση, χρησιμοποιώντας τον “κύκλο της διερεύνησης”, ενσωματώνοντας εικονικά ή απομακρυσμένα εργαστήρια αλλά και μικροεφαρμογές για την υποβοήθηση των μαθητών στις διερευνήσεις τους

 

Bookings

Οι κρατήσεις είναι κλειστές για αυτή την εκδήλωση.

2 σκέψεις στο “Διερευνητική μάθηση στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: GoLab/NextLab – Εργαλεία για τη συγγραφή διερευνητικών σεναρίων

  1. Καλησπέρα. Είχα προσπαθήσει να κάνω εγγραφή από τις 5 αυγούστου, αλλά ήταν μπερδεμένο το πρόγραμμα. Είχα επικοινωνήσει και μου είπαν να κάνω εγγραφή αργότερα τον Αύγουστο, που θα ξεμπερδευτεί το θέμα.
    Βρισκόμουν όμως σε σημείο που δεν είχα ίντερνετ τις τελευταίες 10 μέρες.
    Θα ήθελα την άδειά σας να παρακολουθήσω το εργαστήριο, χωρίς να μου δώσετε τίποτα από υλικά. Απλά να δω τι κάνετε και να γνωριστούμε. Χωρίς να σας ενοχλήσω. Είμαι εκπαιδευτικός και έχω σοβαρή δράση στην εκπαίδευση και είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθήσω τα εργαστήριά σας.

  2. Δεν είδα οτι πρέπει να γραφτούμε στα εργαστήρια, αλλά ταξίδεψα απο Ικαρία ειδικά, και ζήτησα να παρακολουθησω ως υπεραρριθμη….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *